05 August 20

Ziua Internațională împotriva Traficului de Persoane. În lume, sunt peste 30 de milioane de sclavi.

   Astăzi este Ziua Internațională împotriva Traficului de Persoane. O sclavie modernă, mult mai mare decât cea legală din trecut. De la forță de muncă la recoltare de organe și prostituție.

   În lume, sunt peste 30 de milioane de sclavi. Dintre aceștia, aproape 10 milioane sunt copii. Dintre aceștia, 2 milioane sunt traficanți pentru prostituție. O afacere de peste 100 de miliarde de dolari pe an. Americanii sunt numărul unu în producerea și consumul de pornografie infantilă. Ca medie, în SUA, un copil este abuzat de 5 ori pe zi.

   În România, conform Agenţiei Naţionale Împotriva Traficului de Persoane (A.N.I.T.P.), în anul 2019, 698 de oameni au căzut victime traficului de ființe umane. Dintre acestea 327 au fost minori. Din totalul de 698 de oameni, 74,2% au fost traficanți cu scopul exploatării sexuale.

   Se vorbește prea puțin în societate, în instituțiile oficiale; nu este un subiect apocaliptic pentru media ca să fie discutat zilnic, luni de zile. Google, Facebook, Instagram, Twitter nu au pus niciun banner, niciun afiș despre această realitate cruntă. Comunitatea de feministe, lgbtq și vedetele nu au scos o vorbă, nu au mai postat niciun # ca la BLM. Nu există o lună dedicată, deși în opinia mea, un an întreg nu este de ajuns pentru a semnala continuu acest coșmar. Nu văd afișe, reclame, inițiative oficiale. În schimb am văzut afișe care spuneau că este vina omului pentru Covid-19 și afișe cu actori jucându-se de-a lgbtq. Nici corporațiile nu au trimis vreun mail intern și nici nu au luat poziții publice, așa cum au făcut cu gripa Covid-19 sau cu protestele #rezist.

   De altfel, tăcerea lor asurzitoare este complice. Nici media socială, nici oficialitățile, nici Hollywood, nici corporațiile nu au un interes în a combate traficul de ființe umane. Din contră, susținerea lor, indirectă sau directă, tinde către normalizarea pedofiliei, violului și sclaviei.

   Câte companii nu folosesc sclavi, unii fiind chiar copii, ca forță de muncă? Aruncați un ochi în industriile ciocolatei, textilelor, modei, avocado-ului, tutunului, extragerii de cobalt (acuzațiile s-au dus până la Microsoft), telefoniei ș.a. Până și "arta" încearcă să normalizeze fenomenul. Vedeți desenele animate sau scheciul de la emisiunea Saturday Night Live, unde este prezentat un concurs de cel mai demonucă invenție. Fix scheciul cu The Rock, al cărui personaj inventează "robotul care molestează copii". Și asta ca să nu se transforme când sunt mari în criminali. Căutați pe net creațiile lui Kim Noble. Sau site-ul Nambla (North American Man Boy Love Association - Asociația Nord Americană a Iubirii Bărbat - Băiat). Ambele promovează pedofilia, cu cuvinte pompoase ca "acceptare", "diversitate", "iubirea este iubire", "opriți ura". Instagram are chiar pentru story, un sticker pride cu două inimi pupându-se, una colorată în curcubeul specidic, cealaltă în bleu, roz și alb. Pe cine reprezintă aceasta, de fapt ? De ce nu le cenzurează Facebook, Instagram, Google? În schimb pot intra cu bocancii în viața privată a oamenilor, le pot anula libertatea de exprimare și îi pot localiza pe cei cu Covid-19. Dar pe pedofili, mafioți și traficanți nu sunt în stare să îi găsească? Marile corporații de IT au dezvoltat aplicații de monitorizare a persoanelor infectate cu Covid-19. Când fac aplicații asemănătoare și pentru monitorizarea pedofililor? Dar a violatorilor? Pentru mine motivul este clar: nu vor. Și aceasta pentru că le afectează profiturile, influența și boala pentru putere.
 
Surse: Operation Underground Railroad & Agenţiei Naţionale Împotriva Traficului de Persoane / un articol de Cosmina Filip, Facebook (foto credit)
Lasa un comentariu
avatar
Articolul lunii
Retele Sociale
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter
  • Comentarii
  • Apreciate
  • Vizualizari
Citate Ortodoxe