19 Aprilie 21

Acasă » Stiinta
1 2 3 4 »

Un medic imunolog mărturisește de ce nu este bine să vă vaccinați dacă ați avut deja Covid-19

• Ieri
  • 390
Aflăm de persoane care au făcut ambele doze de vaccin, au dezvoltat titruri de mii de anticorpi, dar cu toate acestea au făcut forme grave sau chiar au decedat de Covid, la 1-2 luni după rapel... Dar de ce ne mirăm?!? Din păcate nu suntem toți imunologi. Și din păcate imunologii tac! Am avut zilele trecute niște cursuri la telefon cu un medic inițiat  în acest domeniu. Mi-a explicat de-a fira păr... El dorește să rămână anonim, așa că nu îmi ... Detalii... »

Descoperire științifică: MANUSCRISE BIBLICE VECHI DE DOUĂ MILENII

• 17 Martie 21
  • 416
   „O descoperire de excepție, uimitor de rară: aproximativ două duzini de fragmente biblice vechi de 2.000 de ani au fost excavate din peșterile din deșertul Iudeii în timpul unei operațiuni. Fragmentele de pergament recent descoperite – primele astfel de descoperiri din 60 de ani – sunt traduceri în greacă ale cărților lui Zaharia și Naum din Cartea celor Doisprezece Profeți Minori și sunt scrise de doi scribi. Doar ... Detalii... »

Studiu științific: Cititul previne boala Alzheimer stimulând creierul

• 26 Ianuarie 21
  • 163
Creierului, ca și oricărui alt organ al corpului, i se potrivește dictonul: „Folosește-l sau îl pierzi!“. Cu alte cuvinte: dacă îl folosești, se dezvoltă; dacă nu, se atrofiază. Ori până în acest punct al articolului am arătat deja că cititul este, probabil, cel mai complex exercițiu pentru creier.

Un studiu ... Detalii... »

Covid-19: Virus creat în laborator

• 25 Ianuarie 21
  • 1161
   Publicația canadiană Toronto Sun a ieșit ieri pe piață cu un interviu-bombă al cărui protagonist este Jamie Metzl, consilier la Organizația Mondială a Sănătății. Replica cea mai controversată a fost legată de apariția virusului Covid-19 în lume. Metzl afirmă cu tărie că ipoteza cea mai probabilă este cea a scăpării din laborator a acestuia. Consilierul OMS a răspuns și la o altă întrebare legată de versiunea oficială a chinezilor, po ... Detalii... »

Crearea lui „HOMO TRANSUMAN”

• 24 Ianuarie 21
  • 166
ÎNCEPEM SĂ TRĂIM UN URIAȘ SALT TEHNOLOGIC - CREAREA HOMO TRANSUMAN (modificat și îmbunătățit genetic, biologic, mental) ȘI A CYBORGILOR

Dragii mei,
Planeta va trăi cât de curând un uriaș salt tehnologic. Aceste lucruri au fost până acum experimentate în secret mai ales de armatele diferitelor state.
O să încerc să vă dau dimensiunea acestui salt tehnologic.

Au fost câteva mari salturi în istorie cu consecințe ... Detalii... »

Minunat! După 800 de ani, „Steaua din Betleem” va fi pe cer de Crăciun

• 09 Decembrie 20
  • 2849
   Este „minunat”, dar nu minune. Iar denumirea de „Steaua din Betleem” e data de oamenii de știință... cu toate că nu are treabă cu steaua călăuzitoare către ieslea unde se năștea Mântuitorul lumii. www.deinteres.ro va publica în curând un articol despre adevărata stea călăuzitoare către locul nașterii Domnului!

„Pe măsură ce 2020 se apropie de sfârșit, sistemul solar a deci ... Detalii... »

A copleștit publicul cu modestia sa

• 18 Octombrie 20
  • 219
"Neurochirurgul Leon Dănăilă este un titan din clasa Michelangelo și Beethoven, inclus între cele 500 genii ale secolului al XX-lea. Membru a 24 de Academii, a intrat în peste 40.000 creiere (performanță de Cartea Recordurilor) "de mână cu Dumnezeu". Am avut onoarea să-i confer premiul "Oscar Românesc pentru Excelență" la gala a XV-a.
A copleștit publicul cu modestia sa, deși a strălucit exprimându-se în versuri (al ... Detalii... »

Miliarde de galaxii cu miliarde de forţe energetice au fost create de Dumnezeu pentru om

• 09 Iunie 20
  • 330
   Galaxiile toate sunt făcute pentru pământ. Ele sunt parte din pământ, din sistemul solar, căci creaţia este o unitate şi unitară. Rolul lor e imens (a măsura timpul, a menţine lumină, energie, densitate, echilibru etc.)

De aceea astronomii găsesc asemănări ale stelelor cu sistemul nostru solar sau al galaxiilor cu galaxia noastră. S-au găsit şi planete (numite exoplanete), dar care nu au viaţă ca Terra.
... Detalii... »

Jurnalistul Cătălin Sturza: Tehnologizare în marș forțat

• 09 Mai 20
  • 371
de jurnalistul Cătălin Sturza, Facebook

S-a spus, în repetate ori, că toți cei care ridică obiecții cu privire la tehnologia 5G sunt niș ... Detalii... »

Adevărul despre Covid19? Dr. Rashid Buttar

• 29 Aprilie 20
  • 1484
   „Rashid Buttar este un medic american osteopatic din Charlotte, Carolina de Nord. Este cunoscut pentru utilizarea controversată a terapiei de chelație pentru numeroase afecțiuni, inclusiv autismul și cancerul. [1] El a fost mustrat de Consiliul de examinare medicală din Carolina de Nord pentru tratamentul etic al pacienților. [2]

Buttar s-a născut la Londra în 1966 și a imigrat împreună cu părinții săi ... Detalii... »

Eva genetică și Eva biblică

• 28 Aprilie 20
  • 436
Multe persoane au încercat să pună în conflict Sfânta Scriptură cu știința, ori acest gând nici nu ar trebui să existe într-o lume ideală. De foarte multe ori știința a demonstrat ca este în perfectă concordanță cu scrierile Sfintei Scripturi.

Pagina „ ... Detalii... »

Vaccinul contra COVID-19 a fost descoperit de catre OncoGen Timișoara

• 25 Martie 20
  • 530
Astăzi au început deja testele pentru vaccinul împotriva Covid-19.

Profesorul universitar doctor Virgil Păunescu, coordonator al cercetătorilor de la OncoGen, declară pentru ... Detalii... »