20 Octombrie 21

Acasă » Stiinta
1 2 3 4 »

A refuzat toate distincțiile spunând că nu-l interesează această lume populată de idioți care distrug totul.

• 19 Septembrie 21
  • 693
   „Grigori Perelman (foto). Un geniu al matematicii. A rezolvat una dintre cele 10 conjecturi matematice pentru care se oferă  un milion de dolari. Când au venit la ușa lui, un apartament  de 2 camere din Moscova unde locuiește  cu mama sa, să-i înmâneze premiul, a refuzat  banii.
A declarat că este așa de fericit că  a reușit  să  rezolve problema  de matematică,  încât &n ... Detalii... »

Aceasta este cea mai veche Biserică din România din punct de vedere științific

• 04 August 21
  • 235
Oamenii de știință de la Laboratorul de Biometrie Forestieră din cadrul Facultății de Silvicultură a Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava au studiat biserica din lemn de la Putna, studiu din care s-a demonstrat că aceasta este cea mai veche din România.

„Lemnul de stejar care a fost utilizat la construcția bisericii datează de la începutul secolului al XV-lea, adică din anii 1400. Între grinzile analizate, ce ... Detalii... »

Un medic imunolog mărturisește de ce nu este bine să vă vaccinați dacă ați avut deja Covid-19

• 18 Aprilie 21
  • 675
Aflăm de persoane care au făcut ambele doze de vaccin, au dezvoltat titruri de mii de anticorpi, dar cu toate acestea au făcut forme grave sau chiar au decedat de Covid, la 1-2 luni după rapel... Dar de ce ne mirăm?!? Din păcate nu suntem toți imunologi. Și din păcate imunologii tac! Am avut zilele trecute niște cursuri la telefon cu un medic inițiat  în acest domeniu. Mi-a explicat de-a fira păr... El dorește să rămână anonim, așa că nu îmi ... Detalii... »

Descoperire științifică: MANUSCRISE BIBLICE VECHI DE DOUĂ MILENII

• 17 Martie 21
  • 527
   „O descoperire de excepție, uimitor de rară: aproximativ două duzini de fragmente biblice vechi de 2.000 de ani au fost excavate din peșterile din deșertul Iudeii în timpul unei operațiuni. Fragmentele de pergament recent descoperite – primele astfel de descoperiri din 60 de ani – sunt traduceri în greacă ale cărților lui Zaharia și Naum din Cartea celor Doisprezece Profeți Minori și sunt scrise de doi scribi. Doar ... Detalii... »

Studiu științific: Cititul previne boala Alzheimer stimulând creierul

• 26 Ianuarie 21
  • 244
Creierului, ca și oricărui alt organ al corpului, i se potrivește dictonul: „Folosește-l sau îl pierzi!“. Cu alte cuvinte: dacă îl folosești, se dezvoltă; dacă nu, se atrofiază. Ori până în acest punct al articolului am arătat deja că cititul este, probabil, cel mai complex exercițiu pentru creier.

Un studiu ... Detalii... »

Covid-19: Virus creat în laborator

• 25 Ianuarie 21
  • 1255
   Publicația canadiană Toronto Sun a ieșit ieri pe piață cu un interviu-bombă al cărui protagonist este Jamie Metzl, consilier la Organizația Mondială a Sănătății. Replica cea mai controversată a fost legată de apariția virusului Covid-19 în lume. Metzl afirmă cu tărie că ipoteza cea mai probabilă este cea a scăpării din laborator a acestuia. Consilierul OMS a răspuns și la o altă întrebare legată de versiunea oficială a chinezilor, po ... Detalii... »

Crearea lui „HOMO TRANSUMAN”

• 24 Ianuarie 21
  • 282
ÎNCEPEM SĂ TRĂIM UN URIAȘ SALT TEHNOLOGIC - CREAREA HOMO TRANSUMAN (modificat și îmbunătățit genetic, biologic, mental) ȘI A CYBORGILOR

Dragii mei,
Planeta va trăi cât de curând un uriaș salt tehnologic. Aceste lucruri au fost până acum experimentate în secret mai ales de armatele diferitelor state.
O să încerc să vă dau dimensiunea acestui salt tehnologic.

Au fost câteva mari salturi în istorie cu consecințe ... Detalii... »

Minunat! După 800 de ani, „Steaua din Betleem” va fi pe cer de Crăciun

• 09 Decembrie 20
  • 2969
   Este „minunat”, dar nu minune. Iar denumirea de „Steaua din Betleem” e data de oamenii de știință... cu toate că nu are treabă cu steaua călăuzitoare către ieslea unde se năștea Mântuitorul lumii. www.deinteres.ro va publica în curând un articol despre adevărata stea călăuzitoare către locul nașterii Domnului!

„Pe măsură ce 2020 se apropie de sfârșit, sistemul solar a deci ... Detalii... »

A copleștit publicul cu modestia sa

• 18 Octombrie 20
  • 306
"Neurochirurgul Leon Dănăilă este un titan din clasa Michelangelo și Beethoven, inclus între cele 500 genii ale secolului al XX-lea. Membru a 24 de Academii, a intrat în peste 40.000 creiere (performanță de Cartea Recordurilor) "de mână cu Dumnezeu". Am avut onoarea să-i confer premiul "Oscar Românesc pentru Excelență" la gala a XV-a.
A copleștit publicul cu modestia sa, deși a strălucit exprimându-se în versuri (al ... Detalii... »

Miliarde de galaxii cu miliarde de forţe energetice au fost create de Dumnezeu pentru om

• 09 Iunie 20
  • 409
   Galaxiile toate sunt făcute pentru pământ. Ele sunt parte din pământ, din sistemul solar, căci creaţia este o unitate şi unitară. Rolul lor e imens (a măsura timpul, a menţine lumină, energie, densitate, echilibru etc.)

De aceea astronomii găsesc asemănări ale stelelor cu sistemul nostru solar sau al galaxiilor cu galaxia noastră. S-au găsit şi planete (numite exoplanete), dar care nu au viaţă ca Terra.
... Detalii... »