24 Octombrie 20

Dacă în cazul Religiei s-a cerut opinia părinților, de ce nu s-a procedat la fel și în cazul orelor de educație sexuală?

   În mai multe postări ale paginii „Gândesc, sunt român” sunt prezentate pozițiile contrare ale părinților cu privire la legea „educației sexuale”, aprobate de către Iohannis, în timp ce noi stăteam închiși în case din pricina pandemiei.
   În ceea ce privește obligativitatea orei de „educație sexuală” în scoli, e clar că despre acest lucru trebuia să fie întrebați în primul rând părinții, căci copii lor participă la astfel de ore.

   „Bineînțeles că trebuia să se ceară părerea și acordul părinților în privința orelor de religie în școli și posibilitatea legală pentru cei care nu vor să urmeze astfel de ore, potrivit propriilor convingeri. Însă, de ce nu s-a pus problema la fel și în cazul orelor de educaţie sexuală?! De ce nu s-a cerut opinia părinților pentru astfel de ore, iar Statul le-a declarat obligatorii, încălcând prevederi legale foarte grave?!
   Din punctul nostru de vedere, în privința orelor de educație sexuală, sunt obligatorii părerile și acordul părinților. Părinții trebuie să decidă dacă proprii lor copii să urmeze ore de educație sexuală.” informează pagina „Gândesc, sunt român” pe un site social.

   Legea nr. 45/3 aprilie 2020, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 287/6 aprilie 2020, care modifică şi completează Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului prevede obligativitatea organizării în școli, cel puțin semestrial, a unor programe pentru viață și sănătate, inclusiv educație sexuală pentru copii, deși Patriarhia Română a susținut caracterul opţional în școli al orelor de educație pentru viață, iar programele şcolare corelate acestora să fie elaborate potrivit valorilor morale.

   „Referitor la „argumentele” pe care se bazează caracterul obligatoriu al orelor de educație sexuală, ele demonstrează clar că această agendă este împinsă din spate de anumite grupuri de interese.
   Dacă ar consulta studii din țările în care s-au realizat programe de educație sexuală, cei care susțin „nesesitatea” predării acestei ore în școli ar înțelege că este greșită teoria potrivit căreia educația sexuală ar reduce numărul de sarcini în rândul minorelor și ar preveni contactarea bolilor cu transmitere sexuală. În loc să scadă numărul sarcinilor nedorite în rândul adolescentelor, aceste programe par să aibă exact efectul contrar”, se arată în articolul „Educația sexuală obligatorie în școli - vehicul de propagandă ideologică pentru agende și viziuni radicale”.

   Pentru a rămâne în acest spațiu de studiu, de exemple... deinteres.ro citează site-ul jurnalul.ro într-un articol în care se arată faptul că după ora de EDUCAȚIE SEXUALĂ, un elev de 13 ani și-a VIOLAT o colegă de clasă.

   Biserica Ortodoxă Română prin Biroul de Presă al Patriarhiei Române a dat și ea un comunicat de presă după ce ora de „educație sexuală” a devenit obligatorie.

   Dat fiind subiectul acestui articol, nu pot să nu observ lobby-ul puternic PRO-educație sexuală venit din spațiul LGBTQ. Educatia sexuală pe care ne-o propun activiștii LGBT nu poate fi numită educație. Pervertirea și coruperea copiilor nu este educație!

   Vasile Bănescu, purtătorul de cuvânt al BOR, subliniind nocivitatea acestei materii printr-un document emis de Biroul Regional al Organizației Mondiale a Sănătății pentru Europa, în care această instituție recomandă masturbarea sau relațiile între persoane de același sex ca temă de discuție pentru copiii foarte mici, declară: „Îi invit pe toți cei care ne urmăresc, pentru că este tradus în limba română acest document, să-l citească și să vadă la ce anume invită Organizația Mondială a Sănătății prin acest document în legătură cu predarea așa-zisei educații sexuale în școală. Categoriile de vârstă vizate, repet, încep de la 0 la 4 ani, continuă până la adolescență, iar unele dintre "fascinantele” teme care se pun în discuție pentru acești copii foarte mici sunt, de exemplu, masturbarea, prietenia și dragostea pentru persoane de același sex sau ideologia de gen. Dacă aceste pe teme sunt importante pentru copii de 4 ani, de 6 ani, de 8 ani, dacă cineva consideră că aceste teme sunt importante, înseamnă că se află în răspăr cu toată istoria pedagogiei și culturii europene și universale, pentru că un copil, un tânăr, aflat în perioada lui de formare culturală și morală are nevoie în primul rând de educație cu majusculă, de educație pusă sub semnul firescului, al orientării minții și sufletului său către valori prin excelență către o lume a valorilor de tip moral, pentru că ieșind din școală trebuie să ieșim pregătiți în primul rând din punct de vedere moral și cultural. Restul lucrurilor se adaugă în mod firesc, așa cum s-a întâmplat de-a lungul întregii istorii a educației”, a încheiat Bănescu.
 
Lasa un comentariu
avatar
Articolul lunii
Retele Sociale
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter
  • Comentarii
  • Apreciate
  • Vizualizari
Citate Ortodoxe