09 Decembrie 22

Aștept Răspuns – recenzie de Andreea Zaleschi

În ultima vreme circulă vestea pe internet că s-a lansat un ebook care face parte dintr-un proiect caritabil. Cartea se numește ,,Aștept Răspuns'' și este scrisă de Sandu Raluca Alexandra. Ebook-ul a fost publicat pe 23 ianuarie 2016 de editura Edigitala.ro însă este prezentă pe internet din 2011 ca pagină de Facebook, unde puteți găsi fotografii unicat cu manuscrisul cărții și poze cu locurile despre care se vorbește în carte.

Andreea Zaleschi, pasionată de lectură și desen ne oferă o scurtă recenzie în urma lecturii. Iată ce spune despre carte:

"You know you've read a good book when you turn the last page and feel as if you've lost a friend". Cam așa mă simt eu acum, când am terminat scurta poveste „Aștept răspuns”.
    Bineînțeles, perioada relatării evenimentelor, undeva în anii 1600-1700, este printre cele pe care și eu le apreciez și deci, povestea a fost cu atât mai plăcută.
    Voi face un scurt rezumat privind această carte,  pentru a păstra misterul emanat de cele două cuvinte din titlu. Va trebui să o citiți pentru a nu aștepta răspuns.
    Paola trăiește alături de mama sa, Raquel, în Italia secolului XVII, aceasta fiind o femeie dură, dar capabilă a înfrunta viața. Paola este o ființă delicată și preocupată de frumos, iubind cerul și natura, poeziile și cărțile, plimbările și ceaiul. Providența, prin intermediul acestor preocupări, determină a se întâlni cu Fabrizio, un tânăr artist, ai căror ochi verzi îi rămân întipăriți fetei în minte. Cei doi își împărtășesc pasiunea pentru frumos și astfel ajung să se îndrăgostească. Această dragoste se manifestă elegant, prin privirile și atenția oferită unul , altuia.
    Viața celor două, a Paolei și  a lui Raquel, își urmează cursul într-un crescendo alert, mai ales după ce zvonurile privind-o pe fiica sa o fac pe Raquel circumspectă.

După un timp îndelungat, cei doi îndrăgostiți aleg a-și face cunoscută iubirea, ambele familii reacționând diferit, dar sub impulsul aceleiași idei, de-a nu mai fi împreună cei doi. Părinții lui Fabrizio, Giorgio și Felicia Ferrero, decid a-și trimite fiul în armată, considerând această decizie, o soluție permanentă care să înlăture dragostea celor doi. Armata-l schimbă, dar iubirea-i rămâne aceeași. Și Paola trece printr-un șoc, aflând dintr-o bârfă, situația sa familială. Asemenea lui, nici ea nu-și modifcă sentimentele, pe parcursul celor cinci ani de absență a celui iubit.
    Însă, după ce echilibrul lor se prăbușește și după ce amândoi reușesc, deși separați, a-și menține intactă iubirea pentru celălalt și a-și duce viața precum le-a fost hărăzită, ajung să se reîntâlnească. Prin această revedere, amândoi iau decizii care le schimbă permanent viața și perspectiva, precum și pe cea a celor din jurul lor, familie și prieteni de-o potrivă.
    Curând, Paola ajunge să descopere că deciziile luate i se potrivesc, că viața sa o ia pe făgașul normal, alături de familia pe care și-o întemeiase alături de Fabrizio, dar și de sufletul pe care-l purta de acum în pântecele sale.
    Fabrizio și Paola, puși în fața unor dezechilibre aduse desituațiile din jurul lor, iau decizii care să le protejeze familia, ignorând haosul creat de Raquel și de trădările unor prieteni.
O poveste originală devenită incursiune într-o lume elevată alături de personaje cu caracter puternic.''

Dacă v-a convins puteți afla mai multe despre proiect accesand blogul: raluthewriter.wordpress.com

Sau puteți dona achizitionand cartea aici: play.google.com

Pe Andreea o găsiți pe Facebook, are 20 de ani și este studenta. Citește mult și deseneaza frumos, ilustratia care face onoare articolului ii aparține de asemenea.

Căutări recente:

Map of Goa Progressive Music (18.03.11) 1996-2007 инструкция по эксплуатации ноутбук es ari anjelina jolis surati AV-Comparatives The Seamstress (2009) Online Fourplay unblock Երգեր Seabiscuit Заправка картриджей hp в Санкт-Пете производственная инструкция мойщика 133BPM Records собейт Pick Up Records/Lizard Яблонского Caro Ornamental Ведьмаку Win32 API CODEX descarca The River Why (2010) http://www.allshares.ge/download.ph артифлекс хондро инструкция свет 295 серия Bitt Sensation NuZone Gears DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE EPISODUL 2 Чаки: Bài 19 : Tiếng Nhật Thông Dụng skelbimai IL TEMPO SE NE VA online power point servisi Best golden AWP для css ne IF FRENCH FRIES WERE FAT FREE латвийцев BELOW YOUR MEANS Naija Купить обои 5775-01 Купить обои 5652-25 Dumnezeu si хроническая глаукома lui mai cel sunt CE am care Cum din este Cea nu sau cu mare despre viața cei copii ai bine aL are toate unde Hristos Iisus SE ar cine Lumea 10 au domnului Dacă Prin Ioan te le mult face spre in IPs Calistrat De la Când VA sa ... pe Un